úterý 27. prosince 2011

Předvánoční odmlka

     Už víc jak měsíc jsme nepřidali žádný příspěvek. Příčinou byla nejprve vleklá nemoc, později chronická lenost a jakási ztráta inspirace. Předvánoční období není z našich nejoblíbenějších. Těžko říct, je-li to způsobeno mým medvědím syndromem, který prožívám každou zimu, či nějakým komplexem z dětství/mládí, nebo prostě jen zatím nulovou existencí ratolestí se zářícími očky. Obvykle v tuto roční dobu mizíme někam za teplem, ale kvůli již zmíněné nemoci, jsme naši plánovanou cestu po Nilu odložili na neurčito a zůstali doma....bohužel tak trochu nepřipraveni a nevyzbrojeni nadšením ani tradicemi. Já osobně zažívám jakýsi druh vánoční deprese, způsobený především faktem, že na sklonku roku se člověk zpravidla ohlíží za uplynulým rokem a také za celým svým životem. Jelikož jsem člověk od přírody spíše sebekritický s občasnými sklony k pesimismu, tak veškerá sebezpytování a hodnocení sebe sama, navíc v patetické atmosféře vánočního šílenství, prožívám spíše negativně.
     Tak že ve finále nemáme ani naklizeno, ani nazdobeno a stromeček taky chybí.  Naštěstí napekly maminky, tak že nám nezbývá, než se zaobírat už jen obžerstvím a povalování na gauči.
Alespoň jsme před vánocemi stihli navštívit vánoční trhy, a to nejen v Praze, ale také v Drážďanech a zajít na koncert hudebního projektu Vivaldianno Michala Dvořáka a Jaroslava Svědceného, který měl úspěch jen u jednoho z nás.
Bohužel jsme také dva dny slzeli u televize při sledování pohřbu pana prezidenta.
     Doufám, že nový rok začne ve veselejším a trochu kreativnějším duchu. Každopádně do něj přeju všem hodně štěstí a zdraví......:-)

4 komentáře:

  1. Už jsem si říkala, že jste nastoupili, nejméně na oběžnou dráhu, kolem Marzu. Uf, jste zde a s nohama na zemi.Jsem totiž už od začátku prosince v očekávání, zda bych mohla obveselit toto, jak se zdá u Vás nevlídné období. Stále na mě v atelieru, juká Vaše malá výhra. Její smutno, protože je tu sama, ostatní "odpoštily" ke svým majitelkám. Teď, už může být, spíš aktualitou na Vánoce v příštím roce(jejda nějak se to i nechtěně rýmuje). Pouze mi chybí adresa na kterou to doručit:-)Lze ji napsat na můj e-mail, který se nachází v komentářích kolem soutěže, "kde jsem byla na procházce. Jinak přeji, přežití v pohodě konec roku (to je zase pro mě nápor, neumím se radova na povel!) a velkou cestu kolem světa, ať si mám o čem číst, doma za kamny:-D
    P.S.
    Snad omluvíte ten zmateční dlouhopis?!

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak to jste mi udělala velikánskou radost a je mi moc líto mé osamělé, smutné výhry:)
    Adresu hned napíšu a budu se moc těšit na překvapení.
    Já Silvestra taky nezvládám, v toto roční období jsem jak se říká "marná":-)
    Velice děkuji!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem to letos měla podobně (teda až na tu nemoc), jsem ráda, že je to za námi!
    do nového roku mám pro Vás zcela sobecké přání, a to hodně inspirace pro blogování=)

    OdpovědětVymazat
  4. Děkujeme Ivo a vlastně totéž (a ze stejných důvodů) přejeme i vám. Vaši inspirace = naše radost (při čtení vašeho blogu).

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky