středa 15. srpna 2012

U Krobiána

     Když pojedete někdy z Prahy po D8 a dostanete hlad, tak se zastavte v Roudnici v restauraci SteakGrill, dříve známe jako motorest U Krobiána. Jedná se o restauraci v rámci nového českého restauračního konceptu. Řetězec zatím disponuje čtyřmi restauracemi v naší republice. Zakladatelem konceptu je Michael Dobromil Klíma, původem Čech, později občan USA, který zemřel na sklonku loňského roku. Dle webu Hostovka (kde si o panu Klímovi můžete něco přečíst)  je jeho pokračovatelem Jaroslav Honzajk. Každopádně garantuji vám, že se U Krobiána dobře najíte. Mottem restaurace je: "Dejte lidem to, co chtějí a co jim za jejich peníze patří" a já myslím, že tohoto motta se restaurace skutečně drží. Na jídelním lístku najdete nejen různé druhy steaků, ale také burgery, saláty, lososa, vepřová žebra a další rychlá jednoduchá jídla amerického stylu. Restaurace si na nic nehraje, ale vaří dobrá a chutná jídla za rozumnou cenu.
Byli jsme zde již nekolikrát a nikdy jsem neodcházeli zklamaní.

    A to říkám i ve světle faktu, že na dnešek připadá sté výročí narození americké kuchařské hvězdy Julie Child. Velmi zajímavé dámy, která ač sama prakticky neuměla do třiceti let vařit, později naučila vařit celou Ameriku. Jistě jí znáte z filmu Julie&Julia s Meryl Streep v hlavní roli.  Pokud máte chuť si o ní něco přečíst, doporučuji například tento článek. Dobrou chuť:-)





10 komentářů:

  1. Ahojky, tak do te restaurace se asi hned tak nepodivam, ale diky za rozsireni vedomosti v oblasti americke kuchyne. Jmeno Julie Child na me dneska sice jukalo z Googlu, ale nic mi nerikalo. Diky za odkaz na zajimavy clanek, ktery jsem precetla jednim dechem a typ na film. Moc me zaujala ta kucharka. Myslim, ze pujdu nakupovat. Mej krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na film určitě mrkni. Myslím, že je povedený. Meryl Streep prostě nikdy nezklame. Přeju hezký víkend a děkuji za komentář.

      Vymazat
  2. Bezva napsáno, a Julie Child je velká dáma, co dodat... v každé znás se ukrývá malá Julie...;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že v tobě Sonio, se skrývá pěkně velká Julie (soudě dle tvého chutného blogu).
      Díky za komentář.

      Vymazat
  3. Jééé, to vypadá dobře, díky za typ! Krásně oslavené výročí!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsme rádi že se vám náš tip líbí:)....díky za komentář.

      Vymazat
  4. Ahoj já tu zas dlouho nebyla a opět je co čísti!!! Parádní články, hltám jeden po druhém. A tu ještě ten hambáč... mŇAM. Můj drahý tohle taky miluje. Já občas si dám taktéž.

    OdpovědětVymazat
  5. Teď se mi normálně sbíhají sliny.

    OdpovědětVymazat
  6. Binno a Amelie, díky za komentář. Když to teď vidím, taky bych si dala:-)

    OdpovědětVymazat
  7. S Julií Child jsem měla poprvé tu čest při sledování zmíněného filmu, docela hodně mě zaujal - jednak si pamatuju ten hrozný hlad a chuť na všechno a pak tím, že části odehrávající se v přítomnosti mě až na to jídlo strašně nudily a u Meryl alias Julie jsem naprosto pookřála. Měla jsem v práci kolegyni, která navíc byla svým espritem opravdové paní Julii moc podobná, mám tyhle lidi ráda. Až budeme v Roudnici, což snad do konce prázdnin stihneme, tak snad se zastavíme taky na něco dobrého, díky .)

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky