neděle 3. listopadu 2013

Sběratelská vášeň


    Minulé prázdniny jsme si vyrazili na dovolenou do Itálie. Mimo jiné jsme tu navštívili město Ravenna, které je známe nejkrásnějšími mozaikami z celé země. Tam jsem si v Bazilice San Vitale koupila nádherný hedvábný šátek s motivem mozaiky, která se nachází na stropě Mauzolea (tedy hrobky) Gally Placidie, císařovi sestry. Nutno říci, že jsem kolem něj chodila jak mlsný kocour pěkně dlouho, než jsem se rozhodla otevřít peněženku, ale udělala jsem dobře, stal se jedním z nejpoužívnějších kousků mého šatníku.
     Je to tedy nejen krásný suvenýr, ale i velice frekventovaná část mé garderoby a především také součást mé neustále se rozrůstající sbírky. Miluji totiž šátky, šály a vše co se dá omotat kolem krku. Začalo to přenáderným šátkem Hermés, který jsem dostala od svého manžela a také jsem se tu jím řádně pochlubila. Další úlovek jsem si přivezla z Vietnamu. Krásný hedvábný šátek, který se inspiruje motivy šátků Yves Saint Laurent. Poslední kousek, který tu chci dnes ukázat je hevábná ručně malovaná šála, kteoru jsem dostala k narozeninám od svého tehdy kolegy, nyní již šéfa:-)  
       Zkrátka omotaný krk je už skoro taková moje ochodní značka a šátků prostě není nikdy dost.







7 komentářů:

  1. Krásné kousky, taky se bez tohoto doplňku neobejdu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Lezarts. Je to fakt, i obyčejný svetr vypadá se šátkem tak nějak honosněji, že.

      Vymazat
  2. Krásná sbírka, taky jich mám spoustu...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Heleno, už se těším až nějaký z tvých kousků uvidím na tvém blogu.

      Vymazat
  3. Satky jsou krasne! Satku a sal mam taky mraky , asi 60ks mozna vic. Psala jsem o nich tady: http://homestylecz.blogspot.cz/2011/11/satky-saly-lovely-scarves.html . Jeden cas jsem je hodne stridala, ted nosim jen proverene kusy a zbytek mi lezi ve skrini. Je mi lito je vyhodit nebo darovat. Neumim se zbavovat veci....Hezke vanocni svatky . Petra

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky