sobota 21. února 2015

Stalo se.....

.....že už nejsem familie, ale sólistka. Už je to skoro tři čtvrtě roku. Život se zase pomalu vrací do "normálu", dá-li se to tak říci. Nicméně celou tu dobu jsem naštěstí neseděla doma a neplakala do polštáře, ale podnikala jsem výlety a spoustu plánů mám před sebou.  Tak že život jde dál a blog třeba též, i když pod jiným jménem a s jinou náladou:-)

5 komentářů:

  1. Držím palce, aby nálada pro Solistku byla vždy virtuozní;-)
    Vítej opět na blogu!!!

    OdpovědětVymazat
  2. No čo už, život je taký :-( Ani tá Indonézia sa už nekonala?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, nekonala. Letenky jsem koupili asi dva nebo tři týdny před tím než jsme se rozešli. Naštěstí, nevím co mě tenkrát osvítilo, jsem je nechala pojistit. Tak že jsme část peněz dostali zpět. Snad budou jiné cesty:-)

      Vymazat

Oblíbené příspěvky